Hejdå!:D

Nu drar jag till blekinge/skåne med Mamma pappa william och Ronja, lilla emma stannar hemma :(
Menmen ska blir skönt med lite semester och nästa vecka drar ju jag iväg till hesingborg igen på läger :)
Hoppas även på att åka genom helsingborg ner eller hem så vi kan hälsa på fam källmark :D

Kommer hem kanske torsdag fredag beror på vädret,om det blir fint väder kanske vi stannar till söndag...
Så kommer inte bli något inlägg nu det senaste, om jag inte hittar nåt internet :D menska ta många bilder


Hejdååå :D

Kommentarer
Postat av: Soffipropp!

Ni kom aldrig förbi :(

2010-08-01 @ 20:04:19
URL: http://slipadestenar.blogg.se/
Postat av: MimmiSvarar:Sofia

neeee jag vet :(

vi ville det men vi var typ på andra sidan landet av er så det skulle typ ta två timmars extra resa och pappa orkade inte köra så långt och så skulle william hem till nån viktig match ellernåt

:(

men vi vilee!!!!!!!!!:D

2010-08-01 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0