tjenare

har inte bloggat så jättemcyket nu det sista typ men kan börja med att berätta om gårdagen :)

Åkte till sjukgymnasten klockan tio och träna lite och  sen fick jag behandling asskönt! typ två elektriska plattor som man sätter på ryggen som man kan höja och sänka som man vill, låter inte så jätteskönt men det är det, ska dit igen på måndag
Sen åkte jag till Hanna och hade grymt skoj! (som vanligt)
Sen blev det tonår och vi kollade på film,kom inte riktigt ihåg vad den hette men den var inte jättebra så vi satt och prata hela tiden sen satte dem på kalleanka och då gick jag hanna sebbe och johan ut och cyklade och åkte longboard runt hela bogstena, lärde mig at åka, mycket stolt!:D
Och sen kom alla andra ut och gjorde samma sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0