dagens fail...typ

Hade inget och göra idag så tänkte att jag skulle baka en sockerkaka vilket jag e proffs på! :D

Men först hällde jag mjöl i ägg istället för socker och man ska inte blana ägg och mjöl samtidigt?

Och då hällde jag ut allt i diskon och det blev en degklump vatten+mjöl=deg!

Så när jag började om från början så tog jag först ett ruttet ägg som jag var tvungen att hälla ut sen tog jag ett kokt ägg som jag var tvungen att slänga...

Sen gick det ganska bra iaf fast glömde smöret i ugnen så det brände....så fick göra om smöret

Sen skulle jag hälla ut smöret och då tog jag inte bort allt så det blev en stor kmump där typ....tror inte ni fatta det

sen när jag blanda ihop alla var deet jättetort och då hade jag glömt hälla i mjölk

Och när jag satte i kakan i ungnen satte jag den i mitten istället för längst ner vilket man inte ska göra! För då bara den bränns vid!

Sen skulle Ronja öppna ungenen när kakan var i och då den bara sjönk ihop

Datta inte riktigt hur jag lyckades med allt! Sen misslyckades jag med glasyren med!
-
Vet inte om nån orkade läsa eller fatta allt men var tvungen att ladda upp -...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0